Ouverture du forum - 24 JAN 2017

Lynda - " Born To be Alive "

:: Création d'un habitant :: Les présentations Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas

Mar 24 Jan - 1:16

Prénom Prénom² Nom

Ici, note la phrase de ton choix

Nom Répondre iciPrénoms Répondre iciÂge Répondre iciDate de naissance Répondre iciLieu de naissance Répondre iciOrigine Répondre ici Orientation sexuelle Répondre ici Métier Répondre ici Statut civil Répondre ici Groupe Répondre ici
Qui je suis ?

Mon caractère actuel ;

En quelques adjectifs détaillés, donne nous plus d'informations sur ton personnage. Un minimum de 10 adjectifs sont demandés, à toi de voir si ton personnage a 10 qualités ou 10 défaut ahah. (merci d'effacer ce message)
Adjectif ◊ inter quas notiores fuere Claritas et Flaviana, quarum altera cum simus, quo erga nosmet ipsos, alteram, ut nostra in amicos benevolentia illorum erga nos duceretur ad mortem, indumento, quo vestita erat, abrepto, ne velemen quidem secreto membrorum sufficiens retinere permissa est. ideoque carnifex nefas admisisse convictus inmane, vivus exustus est. Adjectif ◊ détailler ici
Adjectif ◊ inter quas notiores fuere Claritas et Flaviana, quarum altera cum duceretur ad mortem, indumento, quo vestita erat, abrepto, ne velemen quidem secreto membrorum sufficiens retinere permissa est. ideoque carnifex nefas admisisse convictus inmane, vivus exustus est. Adjectif ◊ détailler ici
Adjectif ◊ inter quas notiores fuere Claritas et Flaviana, quarum altera cum duceretur ad mortem, indumento, quo vestita erat, abrepto, ne velemen quidem secreto membrorum sufficiens retinere permissa est. ideoque carnifex nefas admisisse convictus inmane, vivus exustus est. Adjectif ◊ détailler ici
Adjectif ◊ inter quas notiores fuere Claritas et Flaviana, quarum altera cum duceretur ad mortem, indumento, quo vestita erat, abrepto, ne velemen quidem secreto membrorum sufficiens retinere permissa est. ideoque carnifex nefas admisisse convictus inmane, vivus exustus est. Adjectif ◊ inter quas notiores fuere Claritas et Flaviana, quarum altera cum duceretur ad mortem, indumento, quo vestita erat, abrepto, ne velemen quidem secreto membrorum sufficiens retinere permissa est. ideoque carnifex nefas admisisse convictus inmane, vivus exustus est.

Le dôme ;

Comment as-tu réagis le jour de l'arrivée du dôme ? Répondre ici.
Comment considères-tu le dôme aujourd'hui ? Répondre ici (points + et points -)
Comment imagines-tu ton avenir dans cette ville ? répondre ici.
Quel avis as-tu sur le maire de la ville ainsi que sa gestion ? Répondre ici.

Mon histoire

Il n'y pas de lignes minimums, mais essayer d'être assez précis, parlez nous de votre passé avant l'incident jusqu'à ce jour. Et licet quocumque oculos flexeris feminas adfatim multas spectare cirratas, quibus, si nupsissent, per aetatem ter iam nixus poterat suppetere liberorum, ad usque taedium pedibus pavimenta tergentes iactari volucriter gyris, dum exprimunt innumera simulacra, quae finxere fabulae theatrales.

Eo adducta re per Isauriam, rege Persarum bellis finitimis inligato repellenteque a conlimitiis suis ferocissimas gentes, quae mente quadam versabili hostiliter eum saepe incessunt et in nos arma moventem aliquotiens iuvant, Nohodares quidam nomine e numero optimatum, incursare Mesopotamiam quotiens copia dederit ordinatus, explorabat nostra sollicite, si repperisset usquam locum vi subita perrupturus.

Cum autem commodis intervallata temporibus convivia longa et noxia coeperint apparari vel distributio sollemnium sportularum, anxia deliberatione tractatur an exceptis his quibus vicissitudo debetur, peregrinum invitari conveniet, et si digesto plene consilio id placuerit fieri, is adhibetur qui pro domibus excubat aurigarum aut artem tesserariam profitetur aut secretiora quaedam se nosse confingit.

Constituendi autem sunt qui sint in amicitia fines et quasi termini diligendi. De quibus tres video sententias ferri, quarum nullam probo, unam, ut eodem modo erga amicum adfecti benevolentiae pariter aequaliterque respondeat, tertiam, ut, quanti quisque se ipse facit, tanti fiat ab amicis.

IRL
Pseudo Répondre iciComment es-tu arrivé ici ? Répondre iciSuggestion + avis Répondre iciFréquence de connexion Répondre iciun dernier mot ? Répondre ici

Invité

Invité

Revenir en haut Aller en bas   

Mar 24 Jan - 11:42

Heyyy bienvenue sur le forum, bon courage pour ta fiche.
*la belle Milaaaaa*
Si tu as la moindre question n'hésite pas.

❥ Situation : J'étais avec un homme qui est à l'extérieur du dôme. Aujourd'hui je me suis résignée à être célibataire, je ne le reverrais jamais.

Métiers : Vétérinaire

. :

Crédit : Blondie

Mon compte : 5482

Revenir en haut Aller en bas   

Page 1 sur 1

Sauter vers :